Polityka Zwrotów dla Firmy „Karolina Skrobała Usługi Gastronomiczne”
1. Wprowadzenie
Nasza firma, „Karolina Skrobała Usługi Gastronomiczne,” zobowiązuje się do zapewnienia wysokiej jakości usług i produktów. W przypadku, gdy jesteście Państwo niezadowoleni z naszych usług lub produktów, poniższa polityka zawiera informacje dotyczące procesu zwrotu i reklamacji.
2. Warunki Zwrotu
a) Akceptujemy zwroty jedynie w przypadku, gdy zamówienie zostało dostarczone z błędem lub uszkodzone.
b) Aby dokonać zwrotu, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami. Możecie Państwo skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem [numer telefonu] lub za pośrednictwem formularza na naszej stronie internetowej.
3. Terminy Zwrotów
a) Zwrot musi zostać zgłoszony w ciągu [określić termin, np. 48 godzin] od daty dostawy.
b) Po zgłoszeniu zwrotu, będziemy starali się jak najszybciej przeprowadzić proces zwrotu. Szczegółowe informacje dotyczące czasu oczekiwania zostaną podane przy zgłaszaniu zwrotu.
4. Proces Zwrotu
a) Po zgłoszeniu zwrotu, nasz personel skontaktuje się z Państwem w celu uzyskania dodatkowych informacji i wyjaśnień.
b) W zależności od sytuacji, możemy zaoferować Państwu jeden z następujących sposobów zwrotu: Zwrot kosztów na konto bankowe klienta, Wymiana na produkt o podobnej wartości, Przyznanie kredytu na przyszłe zamówienia.
5. Zwroty Dostarczonych Zamówień
a) W przypadku dostarczenia niezamówionego produktu lub błędu w zamówieniu, zobowiązujemy się do pokrycia kosztów zwrotu produktu i dostarczenia właściwego zamówienia.
6. Zwroty Uszkodzonych Produktów
a) Jeśli dostarczony produkt jest uszkodzony, prosimy o niezwłoczne zrobienie zdjęć uszkodzenia i przesłanie ich do nas w celu potwierdzenia.
b) Po potwierdzeniu uszkodzenia, przeprowadzimy zwrot kosztów lub wymianę produktu na nienaruszony.
7. Reklamacje
W przypadku reklamacji dotyczących jakości naszych usług lub produktów, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami w celu rozwiązania problemu.
8. Kontakt
Mogą Państwo skontaktować się z nami pod adresem: Karolina Skrobała Usługi Gastronomiczne Adres: Jana Pawła II 20, 75-452 Koszalin, Polska Numer telefonu: 533924500 Adres e-mail: zamowienia@restauracjeemkakoszalin.pl
9. Zmiany w Polityce Zwrotów
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany naszej Polityki Zwrotów w dowolnym czasie. Aktualizacje zostaną opublikowane na naszej stronie internetowej.